Sprzedaż/Kupno samochodu przez Internet

Jak dotrzeć do klienta ze swoją ofertą sprzedaży samochodu

Oprócz podstawowych danych pojazdu tj. rok produkcji, przebieg, kolor, na stronie Twojego ogłoszenia możesz przedstawić opis swojego pojazdu. Tu warto opisać historię pojazdu czyli ilość właścicieli, czy auto jest krajowe czy sprowadzane z zagranicy, czy samochód był garażowany, gdzie serwisowany, do kiedy ważny jest przegląd, kiedy i co w nim wymieniałeś i wiele innych cennych informacji dotyczących kondycji samochodu. jak dotrzeć do klienta Potencjalny klient na pewno chętniej zainteresuje się samochodem ze świeżo wymienionym olejem czy oponami. Ważna wiadomością jest również to, czy jesteś osobą palącą czy niepalącą.

Sprzedając samochód ciężarowy napisz na ile osób jest zarejestrowany, jaką ma ładowność. Jeśli auto miało stłuczki nie ukrywaj tego. Napisz za co cenisz ten samochód, jeśli faktycznie dobrze Ci służył i dlaczego go sprzedajesz (np. powiększyła Ci się rodzina i potrzebujesz większego).

Istotny jest również kontakt z tobą. Podaj swój telefon, stacjonarny jak i komórkowy, adres e-mail jeśli go posiadasz. W ogłoszeniu zaznacz godziny w których na pewno będziesz w stanie odpowiadać na ewentualne pytania zainteresowanych, dni w jakich możesz pokazać auto. Jeśli nie masz nic do ukrycia napisz że zgadzasz się przed sprzedażą pojechać do stacji diagnostycznej ( zaznacz na czyj koszt ).

Aby zwiększyć szanse sprzedania samochodu umieść ogłoszenie na kilku serwisach i jeżeli to możliwe dwa, trzy na danym portalu zmieniając tylko zdjęcie główne.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2009